Dröm cykeln!

Haft en trevlig kväll. Ätit ost med kex och färska räkor och druckit ett par glas vin. Perfekt helt enkelt. Imorgon (idag) kväll kanske det blir utgång men det har jag inte bestämt mig för ännu. Har så extremt mycket plugg inför nästa vecka och inlämningsuppgifter och prov. Inne i en sådan period nu. En period där prov och inlämningsuppgifter krockar och man får försöka prioritera rätt utan att reta upp lärare och dylikt. Suck. Men men, det blir ju bättre sen så =P

Hur som helst, i onsdags så var jag ju i Dalarna och besökte mina kusiners nyöppnade andra butik och föll lite i förälskelse där. Jag är lite feg av mig när det kommer till hastigheter men för denne skönhet kan jag göra ett undantag....



(mina kusiner äger Touringbutiken i Dalarna, känd för sitt utbud)

...brumm brumm säger jag bara. Hehe. Men det fortsätter nog vara önsketänkande från min sida...som sagt, jag är för feg och när det kommer till motorcyklar så bär jag min feghet med stolthet. Har redan sett vad en motorcykel olycka gjorde med en kompis pojkvän =P

Men men, sov gott. Hörs imorgon!! =)






Give me a comment!
Postat av: Sutt

Hej hej :)



Allting ordnar sig, förr eller senare :) Nu är det ju lördag, så vad händer för kul ikväll då?

2009-03-21 @ 11:11:22
URL: http://sutt.blogg.se/
Postat av: - t

sv: Hoppas att bloggen faller in i din smak och ha en trevlig läsning ^_^

2009-03-21 @ 12:33:36

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0