Blogg, blogg, blogg

Hej!
Vet att jag inte har uppdaterat på hela dagen men har haft fullt upp. Varit i skolan, pluggat, åkt ut till IKEA m.m. På IKEA så köpte jag ett nytt bord/byrå/vet inte vad man ska kalla det och två korgar. Försöker skapa fler förvringsmöjligheter eftersom alla mina lådor och garderober svämmar över just nu =/ Ska dessutom rensa i garderoben. Behöver bli av med lite gammalt så jag får in lite nytt nu till våren =) Har bland annat spanat in massvis med saker på H&M som jag ska fylla ut de (eventuella) tomma hyllorna med...fast det får vänta tills jag tömt hyllorna =P

Kommer alldeles strax lägga upp bilder på mitt nya bord/byrå/what ever. Måste bara föra över de från kameran först =)
Ses snart då!!!







Give me a comment!
Postat av: Erik

alltid kul vettdu;)

2009-03-20 @ 22:27:06
URL: http://erikeriksson.blogg.se/erikeriksson

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0