ÄNTLIGEN MIN!

Hallo!
Har varit vaken en stund och hunnit käka frukost. Nu sitter jag och degar framför Hogan Knows Best och har fortfarande svin ont i nacke och rygg. Planen nu är väl att jag ska krypa ner i ett varmt bad och försöka stretcha nacken lite samtidigt.
Efter det kommer jag tillbaka hit innan jag försöker sätta mig och plugga med min skit nacke. Hoppas den överlever =P

Men men, life goes on!
Nu ska jag ta mig upp ur denna fotölj och försöka hälla upp det varma badet =)'
Hörs om en timme eller två =)

Förresten, kolla in denna klänning från Elise Ryan som jag best'ällde hem igår kväll då jag tyckte som mest synd om mig själv...
Kostade 499:- och den är äntligen MIN!! =)


Give me a comment!
Postat av: Emilix

2009-03-30 @ 18:48:12
URL: http://emilix.blogg.se/
Postat av: Emilix

Såg den här klänningen nyss på en annan blogg, riktigt snygg!



O du, tack för din kommentar!

Är själv nöjd med headern, men på min blogg har det varit sommar feeling sen i höstas ;)

2009-03-30 @ 18:49:18
URL: http://emilix.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0