Glöm för i helvete inte!!!

7 juni idag. Vilket innebär att vi alla över 18år ska bege oss till vallokalerna. Glöm för fasen inte att rösta idag! Det är den enda plikt vi har i det demokratiska samhället. Skulle man föredra diktatur? Nä men då så, gå och rösta.

Själv ska jag alldeles strax dra iväg. Min brors flickvän var iväg för en liten stund sedan och sa att kön inte var lång alls. Hoppas samma sak gäller vid min vallokal. Hatade riksdagsvalet, stå i värmen i en lång kö inne i en trång byggnad utan större mängd syre. Fascinerande att jag hade hjärnkapacitet nog för att komma ihåg vad jag skulle rösta på ;)

Men men, dags att dra. Sen blir det att gå på film, putsa silver och plocka bland kläderna  under resten av dagen.
Kollar in här sen =)

....och glöm nu inte att rösta! =P



(JAG SKA TA TAG I KOMMENTARERNA, GODKÄNNA DEM OCH SÅ VIDARE. HAR BARA INTE HUNNIT ÄNNU!!)



Give me a comment!
Postat av: Josephine

Jag förtidsröstade.. sjukt bekvämt. :P

2009-06-07 @ 18:16:30

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0