Wiiiiiieeeeee!!!

Sitter på jobbet. Ikväll ska jag träffa Josephine ikväll. Ska bli riktigt kul. va alldeles för länge sedan jag såg henne. Hon har varit i Italien så jag hoppas hon har haft bättre väder än vad vi har haft den senaste tiden =P

Sen när jag kommer hem så ska jag slita upp ett paket från Nelly.com och ett från Halens.
Kommer knappt ihåg vad jag har beställt =P men hoppas att det passar =)
Jag shoppar alldeles för mycket. Hälften av alla mina klänningar har fortfarande prislappen kvar. Lite pinsamt sådär. Kanske borde sälja några? Eller sälja några par skor? Det är också en sån sak som jag har för mycket av, SKOR! Får knappt plats med något mer längre.
Oj oj ojjjjj vilka problem jag har va. Haha! ;)

Varför känns allt så jävla bra just nu? Helt sjukt. Nu kommer jag väl tycka att allt är skit imorgon bara för att jag sa såhär men då får jag ta det imorgon. Just nu vill jag helst att hela världen ska veta hur bra allting är =)

Nej, nu måste jag återgå till saker och ting här. Kanske kan sluta tidigare idag. får se. Skulle sitta fint iallafall =D
Yes yes, hörs folks!


...gammal bild men duger gott för detta tillfället ;)






Give me a comment!
Postat av: Minnie

Delta i min victoria´s secret tävling. Kolla in min blogg. Kram Minnie

2009-07-28 @ 23:31:46
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Ahmed

fin blogg

2009-08-16 @ 12:23:30
URL: http://spacee.blogg.se/
Postat av: laila

Tack vad snällt sagt av dig =) blev jätteglad. neee jag vill faktiskt inte bli känd.. :P om jag ska vara ärlig. Men det är kul att blogga =)

2009-08-26 @ 02:19:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0