Liten lunch shopping

Strax ska jag ge mig ut på en liiiiiten lunch shopping. Känner för att kolla rean på Cubus och H&M lite snabbt. Hann inte med detta igår då jag fastnade på Kicks och hjälplöst och mycket förvirrat försökte finna en foundation som passade min något krångliga hudfärg. Jag är ljus med en röd ton men just nu är jag dessutom lite solbrun och med lite fräknar. Ingen nyans passar mig just nu så det fick bli en ljus foundation som kan funka i vinter då den lilla solbruna tonen har lagt sig. Jag passar inte som brun.....by the way. 

Hur som helst, lunch shopping om 30 minuter =)


...dream matte mousse is the shit så att säga ;)
Typ 175:-




Give me a comment!
Postat av: Catty

jag har en tendens att ALLTID fastna på Kicks.. Speciellt nu när vi har en Kics affär som dessutom säljer Make Up Stores produkter :)

2009-08-07 @ 00:41:09
URL: http://catty.blogg.se/
Postat av: Linda

Använder själv dream matte mousse foundation, tycker också att den är super! :)

2009-09-04 @ 02:46:51
URL: http://lindizs.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0