Design

Jag behöver en ny design på bloggen. Trött på hur hela bloggen ser ut just nu.
Lite ändringar som jag prioriterar är följande....

1.


...absolut prioriterat är en ny bild. Jag känner inte igen mig själv på bilden.... och då är det verkligen illa!


2.


...andra prioritet är att jag ska fixa till en riktgit snygg header. Den jag har nu är vintrig och lite tråkig.


3.


...måste sortera bland mina kategorier. Lägga vissa inlägg i specifika kategorier. Just nu är de inte så välsorterat =P


4.


....skriva en ny presentation om mig själv.


Om tio minuter är min lunch slut och sedan har jag bara drygt 4 timmar kvar =)
Jippiiiiieeee!!!
Och på fredag drar jag upp till Dalarna igen. Hoppas på fint väder men det lär det väl inte bli med min tur ;)




Give me a comment!
Postat av: FS

Blondinbella goes brunett ?



Läs mer här http://falsksanning.blogg.se/2009/july/bella-what-have-you-done.html#comment



kram =)♥

2009-07-28 @ 15:42:01
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0