Whitney Port

Först störde jag mig på hennes utseende, sen kom jag fram till att hon hade ett väldigt alldagligt utseende, sen upptäckte jag hur mogen hon framställdes i The Hills, sen slog det mig hur omogen hon är i The City jämfört med alla andra....men jag kan inte låta bli att dyrka marken hon går på.

Tror jag fått lite The City feber. Gillar både plutiga Olivia och Whitney som slääääpar varje ord efter sig.
Men Whitney känns naturlig, därför gillar jag henne =)



Nu ska jag gå ut och njuta av den sista solen innan kvällen kommer. Sen ska här käkas. Hoppas ni har haft en super bra dag hittills =)
Hörs som alltid sen!

Give me a comment!
Postat av: Anonym

hej, vilken fin blogg du har!

jag har frågestund på min blogg som avslutas imårn! kika gärna in och fråga vad du vill :)

2009-04-18 @ 19:45:16
URL: http://apain.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0