Walk-in-closet!

Vem vill inte ha en riktigt snygg walk-in-closet? Typ alla flickors dröm. Jag har byggt en själv med stora klädställningar, byråer och annat. Snygg och praktisk men nu alldeles för liten. Måste ha en större men har tyvärr inte plats.
Jag avundas aldrig kändisar och deras pengar för: 1. De just är kämdisar och har plötsligen ingen rätt till privatliv i deras fans ögon och 2. De har så mycket pengar så de vet inte vad de ska göra med dem. Pengar är kul men i för stora mängder så kan de döda dig.
Till exempel så ska det bli intressant att se hur storbloggarna klarar sig när bloggintresset svalnar. Då talar jag om de bloggare som aldrig haft ett jobb men som har enorma summor på sitt konto. Intressant att se sen hur de blir när pengarna är borta och de ligger efter alla andra i arbetserfarenhet. Hoppas ni förstår hur jag menar.

Dock finns det en sak som jag avundas kändisarna för, och det är deras förmåga att bygga snygga, praktiska och GIGANTISKA garderober.



...Paula Abdul, Mariah Carey och Nicole Richie.
Me want!!!!

Så när jag flyttar så ska jag flytta till en trea så jag kan inreda ett helt rum till bara en stor garderob.
MMmmmm, längtar!!!




Give me a comment!
Postat av: linda

Inte mycket, det är ju söndag så det kanske blir en film och lite mys eller något sådant! : ) själv?

2009-04-19 @ 17:29:38
URL: http://niilan.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0