Vinter?

Sitter och glor på ishockeyn. Är inte det lite vinter-aktigt att sitta och glo på ishockey såhär på våren? =P
Sitter och glor på Leksand-AIK och det går åt helvete, som alltid, för Leksand. Vet inte varför jag sitter här. Historia A hemprovet är färdigt så det ska jag snart skicka iväg, sen ska jag sätta mig med Engelska C uppgiften. Herregud, det tar aldrig slut =P Men det är kul också...faktiskt...tro det eller ej.

Men jag ska slappa en stund till innan jag tar och sätter mig med engelskan. Usch, måste packa också. Jag som alltid får sån resfeber när jag ska åka nånstans. Imorgon kommer jag vara ett vrek innan jag drar till Skottland. Men det ska bli kul att träffa brorsan igen =)

Men men, vi hörs sen igen....som alltid!



....Så här glada är inte grabbarna i Leksand idag inte ;)

Give me a comment!
Postat av: Linnea

Sv: 1, Ingen aning om var det är faktiskt



2,Jag tycker faktiskt den fjärde är sådär. Den spårade fullständigt..



3, Jag gillar också mina regler ;)

2009-04-02 @ 21:35:45
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Tess

hej vi bor i delstaten new jersey ca 40 min fran manhattan.

;_0 kram Tess

2009-04-03 @ 01:25:37
URL: http://freddetess.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0