Va fint!!

Helt underbart väder ute. Fantastiskt att, under denna årstid, vädret kan gå från mulet och iskallt (som det var i morse) till varmt, soligt och upplyftande. Även om det är tråkigt att sitta inne och plugga en dag som denna så måste jag ändå säga att vädret som skiner in genom mitt fönster gör det hela så mycket enklare =)

Tror detta kommer bli en härlig dag och en underbar och trevlig kväll. Min bror har ju trots allt anlänt från Skottland (igår kväll) och med honom i närheten så händer det alltid grejer ;) He´s crazy that one!



Halsband som jag innhandlade i Skottland. Rosslyn chaple. Är lite svag för kors, speciellt lite ovanliga sådana.
Mer grejer kommer sen =) 

Give me a comment!
Postat av: Sarah

Snyggt!! Ortodoxt väl? :)

2009-04-16 @ 17:09:17

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0