Känns bra nu =)

Hade lite ångest när jag vaknade över att jag missat lektionen. Hatar när sånt händer =/ Och så såg jag att jag fått sms från min vän Josefin som skrev "Skolkare!" och då fick jag ännu mer ångest =P
Men nu känns det bra för jag satte mig och pluggade direkt, göra det bästa av saken helt enkelt =)
Sitter med Historia A och trögar. Det är kul med historia, jag tycker bara att hemprov är så krångliga. Jag är mer än uppsats-person om man säger så.
Men nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag fortsätter med pluggandet igen.

Ha de bra till vi hörs snart igen =)


.....mmmm....coooooffe!!!! ;)




Give me a comment!
Postat av: a

sugen på kaffe!

lycka till med projektarbetet :D

2009-04-02 @ 13:17:53
URL: http://ankaans.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHA nä det var mer ett internskämt men om du går in igen så har anki skrivit ut vart "tävlingen" är...

2009-04-02 @ 13:18:42
URL: http://irvine.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0