Typisk tisdag!

Herregud va jag är trött. Skulle helst bara vilja krypa ner i sängen. Men jag har massa plugg att göra och en hel del samtal att ringa. Ska bland annat ringa och boka tid för klippning och permanent. Mitt hår har blivit väldigt långt nu vilket gör det tungt. Att klippa det lite gör det lättare och att lägga i en permanent gör att jag kan få tillbaka mitt självfall som försvinner helt när jag får för långt hår. Är nästan helt rak i håret för närvarandet.

Vad skulle jag inte vara beredd att göra för att få Miley Cyrus perfekta hår....


Jag tror det är nyttigt att få göra saker med sitt utseende. Menar inte att man ska spendera varje timme med att bry sig om hur man ser ut. Men att göra sig fin, byta hårfärg eller ändra sminkningen. Önskar jag var bättre på sådant. Då skulle jag göra en drastisk förändring nu direkt. Känner att det är dags så att säga =)

Nu väntar lite plugg. Hörs sen!





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0