Twilight

Nu har jag pluggat färdigt för ikväll. Eller jag tror det iallafall. Har typ ingen aning om vad jag har skrivit. Febern gör mig en aning dum i huvudet känner jag =P Vet knappt vad det är jag pluggar och varje gång jag kör fast så börjar jag svettas som värsta atleten Haha!

Häromdagen så bokade jag filmen Twilight. Längtar så tills jag får hem den, bara några dagar kvar nu =)
Bästa film jag sett på länge...trots att den innehöll många romantiska scener...gillar inte romantiskt tjafs. Tycker sådana filmer är överraklamerade =P Men eftersom jag läst alla böckerna och hae läst de två första innan jag såg filmen så känns denna romantiska action rulle alldeles lagom för mig. Jag menar, vem föll inte för Edward Cullen? ;)

Dessutom har jag märkt att Mrs Meyer (författaren till Twilight böckerna) har väldigt god musiksmak. Hon hyllar nämligen bandet Muse och skriver i att de har bidragit till dessa fantastiska böcker. Självklart så satte jag mig ner och lyssnade på Muse och föll lika hårt som Meyer. Perfekt musik att plugga/skriva/städa/what ever till. Så nu har jag gått ut på cdon.com och beställt hem fyra Muse album =D

Fram tills dessa album och rullen dimper ner i min brevlåda så får jag nöja mig med detta härliga klipp ur filmen Twilight...musiken är gjord av Muse.

Enjoy och God Natt!





....fanns en med bättre kvalite förut men den blev borttagen tyvärr =/



 

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0