Twilight

God dagens!

Sitter här och plugga, har funderat på om jag ska gå ut och sätta mig i den underbara solen med en bok. Men studierna behöver min uppmärksamhet iallafall en stund till. Hade dessutom tänkt att åka och hämta paket hos posten. har tänkt göra det några dagar nu men har, i ärlighetens namn, inte orkat =P
Får försöka få det gjort idag, så de inte skickar tillbaka skiten.

Idag hade jag tänkt skriva färdigt en uppgift, deklarera, betala räkningar, hämta paket, jobba och sedan sova. Börjar tidigt imorgon. Har två lektioner men sen ska jag hem, göra mig i ordning och dra iväg. Imorgon är det ju Valborg =) Har dock inte bestämt mig för vad jag ska göra ännu. Har kollat upp lite olika alternativ. Så vi får väl se helt enkelt. =)

Förresten, kolla vad som låg i min brevlåda igår =D....

....Helt underbart att ha fått hem den. SKulle vilja sätta mig och glo på den nu men det finns det inte tid för. Får titta på den till helgen helt enkelt =)

Nu ska jag återgå till böckerna, hörs senare =)




Give me a comment!
Postat av: David

Erkänner att ja känner mig lite gay som läst böckerna ;O

2009-04-29 @ 13:44:52

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0