Time, time, time

Tycker tiden går på lite vääääl snabbt. Fick inte så mycket gjort idag som jag hade hoppats. Men förhoppningsvis så blir det väl mer imorgon.
För övrigt så funderar jag på att skaffa hund. En siberian husky. Är inte så mycket för små hundar (trots att jag har en mellanpudel) utan gillar mer de hundar som ser utsom "riktiga" hundar. Huskyn ser ju förövrigt ut som en varg....vilket inte gör situationen sämre precis =P
Alltid älskat vargar och jag kommer börja skrika, sparkas, bitas, slåss och begå allmän olydnad om vi börjar skjuta av vargen av någon anledning utöver för skyddstillsyn.
Jag tänker fightas för vargen och jag tänker skaffa mig en husky för att hedra detta rovdjur som springer i våra skogar.

Skillnaden är inte så extremt stor mellan vargen, rovdjuret som vissa pundare (läs; jägare med kuk-komplex) vill skjuta av, och huskeyn, människans bästa vän...



...observera dock att jag är inte för inavel i vargstammen som jägarna varnar för. Dock visar INGEN forskning på att jägarna har rätt. De är bara ute efter att få skjuta av ett rovdjur (vilket är billigare än en kuk-förstoring)

And by the way...look at the little puppie!

Och med detta säger jag god natt och vi hörs imorgon =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0