Strax!

Alldeles strax ska jag krypa till sängen. Känner mig inte speciellt trött men efetrsom det är skoldag imorgon så är det väl lika bra.
Om jag går och lägger mig nu så kan jag släpa upp mig klockan 8, få mina 8 timmars sömn och dessutom kunna ta god tid på mig imorgon innan lektionen börjar kl 11:15 =) Fast de lär väl inte ske...kommer få stressa som vanligt =P
Imorgon ska jag också på jobb kl 17. DET ser jag INTE fram emot. Har egentlgien inte tid och eftersom vissa människor på detta jobb (eller nja, egentligen bara en) går mig på nerverna och suger ur all energi ur mig så känns det hela lagom kul. Förut va det kul att gå till jobb, innan hon klampade in i min grupp. Men men, bara att acceptera, le falskt, sätta dit henne när hon har fel och vara i övrigt en mönsterarbetare så ifall hon klagar så kan ingen sätta dit mig. Smart plan va? Det är tur att man är född kvinna ibland. Man besitter de förädiska och manupelativa generna ;)

Men nu ska jag gå och göra mig i ordning.
Hörs imorgon =)



Under veckan så kommer jag ju gå och shoppa.
Denna tänkte jag låta följa med hem då....



....förutsatt att jag finner den förstås =)
Fin va?


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0