Stackars flicka

Hej!
Håller på att göra mig i ordning för
att gå ut ikväll. Har dock lite problem med att välja VAD jag ska ha på mig. Svårt. Fint väder ute men det kan ju bli svinkallt ikväll.....och jag har verkligen inte råd att bli förkyld igen. Så jävla kul är det inte =P

Min pudel flicka har fått tandlossning. Hon har fått nå infektion i tandköttet och nu håller framtänderna på att lossna. Ska till veterinären på måndag så jag hoppas att det inte är något allvarligt. Vad jag undrar över är ifall de sätter dit nya tänder eller ej? Hon behöver trots allt sina framtänder då hon ska slita och dra i saker...vilket hon älskar att göra. Kosta vad det kosta vill, om möjligheten finns så vill jag att de sätter dit nya tänder. Vill inte att hennes livskvalité ska sabbas bara för att det kostar "lite" mer pengar. Om man skaffar en hund så får man väl för fan ta ansvaret också. Det är dyrt att ha djur och om man inte fattar det så ska man inte ha djur. Så enkelt är det. Ledsen om massa "människor ska få göra vad de vill bara det gör dem lyckliga"-hippies blir sura nu. Ärligt talat så bryr jag mig inte. Samma sak med barn, om man inte är beredd på ansvaret, kostnaderna och tiden de kräver så ska man inte skaffa dem. Att skaffa djur och barn ÄR INGEN RÄTTIGHET!! Oavsett vad feminist-patrasket säger.

Nu måste jag sminka färdigt mig.
Hörs sen =)


Min killer-poodle....



...med tandvärk för närvarandet =/

Give me a comment!
Postat av: chanelle

sv: hehe okej :)

vad gör du då?

2009-04-25 @ 22:44:53
URL: http://chanellle.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0