Spindel, spindel

Hej! Har tyvärr fullt upp idag så därför har jag inte hunnit blogga och därför måste jag alldeles strax sätta fart igen.
Tänkte bara kolla in och se hur läget var? =)

Sen kan jag tala om att igår kväll
, när jag gick in i badrummet, så satt det en gigantisk spindel på väggen. Har inga problem med kryp och dylikt, bara de inte är för stora...för då är de fasen inte kryp längre....då är de monster!



Självklart dödade jag den inte. Är inte för att döda saker och ting. Speciellt inte eftersom jag anser att människan är den varelse som har minst rätt att leva. Kanske låter hårt men vi är experter på att springa omkring med våra bräckliga kroppar, outvecklade sinnen och hjärnor utan instinkter och ändå tycka att vi är bäst i världen.
Okej, vi uppfann bilen.......eh, wow?
Folk säger att vi är så intelligenta. Att pyssla med till exempel droger är ju  bara sååååå smart.
Människor borde börja se sig som de är. Jag vet, eftersom jag själv är en.

Men nu har inte jag tid, måste göra vissa väldigt mänskliga saker som till exempel plugga medan min pudel ligger och slickar sina tassar. It has to be great being a dog!




Give me a comment!
Postat av: Lilli

oh, den spinden såg inte mysig ut. tack för tipset :D ska gå till apoteket och höra med dem :D

2009-04-20 @ 21:41:09
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hanna .

svar: du fixar allt i stilmallen!

2009-04-20 @ 23:31:54
URL: http://bagel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite avigt reonemang att säga att en art har mer rätt att leva än en annan. Människan har sina konkurensfördelar, typ intelligens och en tumme att greppa med. Andra djur har andra...

2009-04-21 @ 15:49:37
Postat av: Anonym

vaaadd vidriig :O !

2009-04-22 @ 17:35:04
URL: http://mehtaps.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0