SÖNDAGSPARTY!!!

Fan va bra det va!!!! Helt hysteriskt kul. Ännu roligare att det var direktsänt, det är ju trots allt då alla tabbar sker. Mycket innehåll a la amerikanska talkshows men såååå mycket bättre manus och bättre producerat. Skit kul helt enkelt!
Nästa söndag komemr jag sitta där, bänkad och glo och skratta tills tårarna sprutar!!

Största anledningen till varför jag såg det var ju att Manson var där....och Gardell.....Marilyn Manson + Jonas Gardell = Intressant!
De båda såg ut att ha det riktigt kul ihop i soffan. Rolig kombination helt enkelt =)


...bästa programmet på myyyycket länge!!!



...Gardell var lika överdriven som alltid (läs; hysteriskt rolig)




....gillar verkligen Manson. Såg honom för några år sedan och har sedan dess sett till att köpa allt som han ger ut =)

Nu ska jag umgås lite med folket här. Ses sen =)

Give me a comment!
Postat av: Emma

svar : haha jotack vi är ju det.

ja jag är med ganska positiv. men liksom

tanken har ändå slagit mig :P

2009-04-19 @ 23:08:33
URL: http://puredesiree.blogg.se/
Postat av: Lilli

slog på tvn och såg sista halvtimmen och kommer med sitta bänkad framför tvn nästa vecka :D ja, manson och gardell var lite av en udda och rolig kombination. undra bara va manson kommer ha för tankar om svenska folket efter detta :)

hoppas du har en bra vecka !

2009-04-20 @ 03:34:45
URL: http://lliaa.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0