Resten av veckan!

Godmorgon får man väl säga!
Ska strax dra iväg till skolan men tänkte slänga in ett snabbt inlägg.
Denna vecka är verkligenf ullproppad med grejer att göra.

Tisdag:

Skola, tandis, hämta paket hos posten, jobba, plugga


Onsdag:

Skola, plugg, jobba, plugga


Torsdag:

Skola, slaaaaaappa, plugga och sedan uuuuuuuut!!!
Valborg is the shit!!! =D



Fredag:

Plugga (jag vet att vi har ledigt men jag ligger efetr i plugget), städa etc.


Inte någon kul vecka precis. Längtar dock till torsdagen då det är Valborg och att vi är lediga på fredagen =)


Nu måste jag kila. Hörs när jag kommer hem, innan jag drar till jobb =)
Ska försöka hinna fota en del av det som jag fått hem. Annars får jag ta det imorgon
Hörs hur som helst!!

Give me a comment!
Postat av: ♥Världens Vackraste Flodhäst♥

hehe ja det har du rätt i :)

Jo jag kan ju inte gå naken och Sessan får alltid något :)

2009-04-28 @ 18:22:02
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: denise

Hej!

Kul och intressant blogg!

Alltid kul att hitta ny läsning =)

/Denise

2009-04-29 @ 06:57:53
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0