Plugg, plugg, plugg

Sitter och pluggar och håller på att dö av tristess. Hatar engelska C. Allt ska vara så väl formulerat. Texten flyter liksom inte riktigt på då man skriver. Hela tiden måste man stanna upp, tänka "Hm, hur fan stavade man det där nu igen?" och sen fortsätta. Har för dåligt tålamod för sådant. Jag är van vid att kunna skriva drygt 6 sidor på en timme (har klockat mig vid flera tillfällen) fulla med fakta. Men inte när jag skriver på engelska. Då har jag tur om jag får ihop två sidor på en timme =P

Så nu måste jag fortsätta, get this bitch on the road så att säga ;)

Hörs innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag upp tidigt dessutom...skiiiiit!!!



Give me a comment!
Postat av: Sarah

Lycka till Helena :)

2009-04-22 @ 14:59:07

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0