Pengar!

Mmmmmm, härlig känsla när man håller i pengar. Speciellt när de ser ut som leksakspengar =P
Av någon anledning så tycker jag att alla pengar, utöver svenska och dollars, ser ut som leksakspengar. De är så färgglada och utpyntade.

Eftersom jag ska till Skttland på fredag så behövde jag pengar. Föredrar att köra med kontanter utomlands eftersom ifall nån restaurang eller privatperson snor pengar från ens kort så blir det helvetiskt mycket svårare att spåra om det är utmlands än om det är i Sverige.Så ifall mina kontanter tar slut så blir det till att gå till den bank som turistinformationen rekommenderar =)
Tryggt och allt.

Nu ska jag göra mig klar, håret ser för jävligt ut av nån anledning, inför jobbet som börjar kl 17.
 Bloggar när jag kommer hem igen =)
Och ha en suuuuuuuuuuuuuuuuuper bra dag i solen!!!! =D



...pengar är inte allt. Men det gör allt så mycket enklare!



....som sagt, ser ut som leksakspengar



Give me a comment!
Postat av: maya

haha leksakspengar=P



SV: jo Min kollega ville att vi skulle påskpynta på jobbet så vi drog fram allt som hade med fjäder att göra...köket såg ut som...att någon hade kastat in färgglada fjädrar, bildern var bara en av tusen grejer...hehehe

2009-04-01 @ 17:36:08
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: linnns

sv: Joo men precis! Det var ju inte särsklit svårt att lista ut att det inte skulle hålla liksom..

kram

2009-04-01 @ 22:14:49
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Pengar är alltid härligt :D

God natt och sov så gott!

2009-04-02 @ 00:07:23
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: D

Vad ska du göra på (i?) Skottland?



Hoppas du får skoj iallafall! :)

2009-04-02 @ 13:05:31

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0