Pallar inte!!

Okej, jag är en mes, jag är en typisk blek svensk och jag klarar inte av solen!! Höll på att avlida i värmen. Var dum nog att gå ut med smink på mig också så nu ser jag ut som....ja, jag vet inte riktgit =P
Varmt och skönt är det iallafall och jag kan inte rå för att älska denna värme trots att den tar kål på mig. Hoppas den håller i sig lääääänge så man kan lapa i sig viktiga vitaminer, ta ett glas kallt vin på kvällarna och läsa en god bok ute på en filt i trädgården. Mmmmmmm....Härligt!

Jag, under det nuvarande tillståndet av dissorienterad, svettig kassler....

...ha ha! Gulligt va? Ser nästan lite drogad ut i blicken? =P
Nu ska jag härmed laga mat =)



Give me a comment!
Postat av: Anonym

sv : sök på jag.se :D

2009-04-25 @ 18:03:54

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0