Outfit

Hallo!!!

Har haft en ganska så lugn dag. Pluggat, slappat då solen kom fram och så om igen. Jag är lite seg efter gårdagen men annars är det helt okej =)

Igår sa jag ju att jag skulle visa vad jag hade på mig, men så glömde jag bort det. När jag kom hem så tog jag en snabb bild i badrummet innan jag däckade i sängen. Det är för visso bara en del av outfiten. Men det är också den snyggaste delen =P



...mitt snygga (och något avslöjande) linne =) Till detta hade jag mörkblå taighta jeans och mörklila pumps =)

Helvete! Nu måste jag skynda mig. Söndagsparty har börjat. Hoppas att ni ska se det =) Förra veckan var det ju bara såååååå bra =D

Hörs sen!!





Give me a comment!
Postat av: Jinet - Rosa är livet.

Sv; Heheh smart att ändra efter årstid! :) Fast för mej spelar det faktist ingen roll vilken årstid det är eftersom jag alltid har rosa och så :)

2009-04-27 @ 12:26:58
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Snyggt linne! :)

2009-04-27 @ 22:19:08
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0