Nya äventyr

Usch vilken morgon. Känner mig helt mörbulltad. Men det är helt okej. Det är ju lördag trots allt =) Idag ska jag plugga, plugga, njuta och plugga lite till =) Kanske inte världens intressantaste dag, mer en duktig-dag kanske =P

För närvarandet är det dessutom massvis med nya grejer som händer i mitt liv. Nya äventyr står runt hörnet och de kunskaper och färdigheter som jag byggt upp under de senaste åren börjar jag nu få användning för. Tänker inte ännu säga vad det handlar om, väntar tills allt är klart. Men det ser lovande ut och för första gången på länge så kommer jag hamna i en situation där jag kan göra skillnad och där jag kan växa och utvecklas vidare.
Life is gooooood! =)

Men nu ska jag försöka få stopp på fjärilarna i magen och sätta igång med lite plugg. Kommer in hit sen igen.
 Hoppas ni har en lika solig dag som jag har =)


Bilder som kanske kan underhålla....


...ett stycke byfåne med sin nackkudde påväg till Skottland =P



Give me a comment!
Postat av: zummer

svar: Hej! jag är 13 år,jag ska lägga ut bilder på mig strax.

2009-04-18 @ 17:03:36
URL: http://zummer.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0