Nu jävlar!

Nu i efetrmiddag beger jag mig till Skottland. Har lite saker kvar att fixa med, så som att packa ner allt det tekniska. Systemkamera, batterier, laddare, minneskort, minneskortläsare, dator, datorladdare och så vidare. iPoden ligger på laddning nu och datorn ska jag strax ladda upp. Shit va skönt sen när packningen är färdig =)
Tänkte dock ta med en klänning men vet inte vilken. Lite beslutsångest sådär =P

Men nu ska jag dra in till stan och springa några ärenden. Åhléns, Kicks och H&M kommer få ett besök av mig idag =)
Hörs när jag kommer hem från stan.



...jag och min bästis (kameran) drar snart till Skottland! =D


Give me a comment!
Postat av: altina

Tack för din kommentar! Hur hittade du min blogg =)

2009-04-03 @ 14:07:52
URL: http://altina.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för din komentar till taylor hur hittade min blogg? komentera inte när du inte vet vem folk e snälla och taylor är 16 inte 30 eller vad du nu e så drömmmm vidareee

2009-04-12 @ 10:10:28

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0