Roliga kommentarer!

Hej!

Haft fullt upp idag. Först skola och sedan jobb. Nu är väl tanken att jag ska lägga mig med min bok och sedan läsa tills jag däckar. Skönt ska det iallafall bli. Till helgen så ska jag verkligen ta igen den sömn jag missat. häääärligt =D

Till helgen så MÅSTE jag verkligen hitta en klänning. Vill inte behöva orora mig för vad jag ska ha på mig på kusinens bröllop i sommar.

För att återknuta till min rubrik så måste jag säga att jag inte har något större problem med "elaka kommentarer". Nu har jag ju aldrig fått någon intelligent "elak" kommentar och det kanske är därför jag inte tar illa upp. Man hör ju ibland om folk som fått elaka kommentarer men där personen inte framställt sig själv som helt korkad. I dessa fallen är det ju oftast så att den som kommenterar känner bloggaren och är en aaaaning bitter.

Men jag tänkte visa två av de "elaka" kommentarer jag fått. Bland annat då dessa....


Okej? För det första så kan inte denna person uppenbarligen läsa. Det står nämligen att jag är 22. Om det är så att denna kan läsa så ser den uppenbarligen 30 som något negativt. Vilket kommer bli mycket underhållande eftersom denna individ en dag kommer bli 30. Vi får hoppas den har mognat lite.
För det andra så undrar jag varför personen ställer en fråga men inte hänvisar till sin blogg.
Och för det tredje, vem bryr sig hur gammal någon är? Om en "kändis" är snygg så är den snygg. Många 15åriga tjejer tycker Johnny Depp (som är 40+) är snygg. Betyder det då automatisk att de tänder på äldre män? Eller att de har Electra-komplex?

Som sagt, personen bakom denna kommentar visar inte på någon högre intelligens.

Moving on....


...denna fick jag idag och jag lovar, jag skrattade i säkert fem minuter non-stop. Detta tror jag är en Kissie-älskare som uppenbarligen ansåg att jag gjorde något som Kissie gjorde (vad vet jag verkligen inte).
Sen att denne använder ordet "wannabe". Kom igen, slutade man inte använda den benämningen på folk på 90-talet?

Återigen kan uppenbarligen inte denna person heller läsa ;)
Dessutom så tycker jag mycket synd om denna person. Det är med största sannolikhet en hon och uppenbarligen så mår inte hon så bra. Att tro att allt sitter i brösten är verkligen illa (gissar på att det är bröst hon snackar om, även om den delen inte syns på bilderna jag la upp. Men hon är en stereotyp brud så därför gissar jag på brösten) Märks att tonårstjejer inte utvecklats någonting på de senaste 20 åren.
För övrigt kan jag tillägga att jag inte vill ha stora bröst. Bröst är tråkiga. De består av fett, ju större de är då man är ung ju större risk är att de blir hängiga när man blir äldre och som alla som känner mig vet så tycker jag vare sig om saker som hänger eller fett (om det inte är i mat förstås =P).

Hoppas detta gett er några glada skratt och sov så gott =)


..."Oh my God! Jag är bara såååååå wannabe Kissie. Dah!"



Give me a comment!
Postat av: Sarah

Ha ha människor är roliga ibland :D

2009-04-29 @ 12:03:21
Postat av: Betty

svar: Det är lite svårt att förklara för det är en massa olika grejer i stilmallen som man måste ändra. Men gå in och testa dig fram under #header i stilmallen. Man får ha lite tålamod att det tar ett tag i början men det är det ju värt:) Men annars kan du ju kika runt lite här: http://www.designadinblogg.se/

Finns mycket hjälp att få där!

Lycka till!

2009-04-29 @ 12:35:11
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Zero

...Hahah... Det är så allmänt roligt med folk som verkligen inte kan det där med grammatik. Sådana kommentarer tar verkligen priset, speciellt när de försöker få något elakt ur sig på samma gång, men man svarar bara med att sitta och hysteriskt skratta i en halvtimme.

2009-05-02 @ 03:06:11
URL: http://zerosum.blogg.se/
Postat av: isabella

bry dig inte om såna där idioter! Dom är bara avundsjuk för att du både är snyggare och smartare än dom. Fortsätt vara som du är.

2009-05-02 @ 11:59:03
URL: http://cleallyra.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0