Kan inte låta bli!

Hej. Jag borde verkligen sova nu...så varför gör jag inte det då? Jo, för jag väntar på att jag ska bli sådär överdrivet trött så att jag somnar djupt såfort jag slår ner huvudet på kudden. På så sätt kommer jag vara mer utvilad imorgon. Ett litet fenomen som fungerar mycket bra för mig men mindra bra för andra.

Har suttit och lekt med min whiteboard. Jag kan verkligen inte låta bli att rita massa grejer på den. Snart kommer pennorna ta slut, säkert lagom tills jag faktikst ska använda whiteboarden till något viktigt. Skulle vara väldigt typiskt om inte annat =P

Men nu tror jag det är dags att ge kudden en chans att dra in mig i den härliga dvalan. För övrigt kan jag informera om att jag aldrig vill bli vampyr. Okej, man är snygg, man åldras inte, man verkar inte ha några större problem (utöver det där med törsten efter människoblod som inte låter speciellt nice) men samtidigt så behöver man ju inte sova. Okej, jag skulle kunna göra massor med grejer istället för de få timmar sömn jag normalt får. Men finns det något härligare än att få slappna av och känna hur man försvinner in i dimman? Att få en chans att fly undan vardagens press och få nya krafter att stå emot den dagen därpå?

Jaja, jag älskar att sova på ett väldigt icke-tonårsaktigt-vis = jag sover inte bort dagarna.
Sängen och kudden va det ja...hörs imorgon!



...ifall ni skulle glömma så är detta MIN whiteboard =P





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0