Jobbigt värre

Herregud va jag har varit hurtig idag =P Prov på morgonen, hem och plugga, jobba, äta och plugga lite till. Ska alldeles strax gå och lägga mig, Härligt härligt! Läser en väldigt bra bok just nu också så då har jag något att se fram emot =)
Hann inte blogga innan jag drog till jobb, prioriterade studierna.

Imorgon blir det också ett hålligång. Ska jobba även då är det tänkt.
Just nu är jag så trött så jag vet knappt längre vad jag heter. Dessutom börjar batteriet i min mini-laptop ta slut. Så vi säger såhär; god natt, sov gott och så hörs vi imorgon =)


Ibland måste man få vara lite ego trots att man håller på att däcka framför datorn...


Och självklart tönta sig lite =P....




Give me a comment!
Postat av: BeerMan

De har du 100% rätt i! ska bli fint med valborg :)

2009-04-28 @ 05:55:45
URL: http://beerman.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. så himla wannabe kissie

2. hur gammal är du? helt platt är du iallafall

2009-04-28 @ 19:05:43
Postat av: Zero

Webcambilder ftw..?^^ xD

2009-05-02 @ 03:13:41
URL: http://zerosum.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0