JAG VILL INTE!

Hallo!
Försökte blogga igår kväll men det gick inte. Kom inte in på bloggen. Hatar när det blir så, helt plötsligen så vill man då blogga mer än någonting annat. Försökte i över en timme fram och tillbaka men det gick inte. Men nu sitter jag här =)

Ringde veterinären i morse. Hon sa att hon inte upplevde det akut ännu men att om Sotis fick större problem med att äta så skulle vi höra av oss så fick vi komma in tidigare. Nu har vi fått en tid nästa tordag, hoppas att hon klarar sig tills dess =/
Då ska de operera henne
, ta bort tänder och snygga till. Hoppas verkligen att det går smidigt och att det blir bra.

Om några timmar ska jag iväg och jobba och jag vill verklgien inte. Det är ett sån fint väder ute och dessutom har jag otroligt mycket plugg. Men det är bara att bita ihop. Förhoppningsvis är det fint väder även på torsdag då jag inte jobbar =)

Nu ska jag gå och käka lite lunch. Tänkte nå pasta...hm...kanske carbonara? Mums!
Hur som helst, hörs innan jag drar på jobb =)


....min älskling =)



Give me a comment!
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

tack :D

2009-04-27 @ 15:38:25
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0