Inget vettigt

Jag har verkligen inget vettigt att säga nu. Vanligtvis brukar jag inte ha så mycket vettigt att sga förvisso men nu är det tomt. Är snuskigt trött och vill bara sova. Satt just och kollade igenom bilderna från Skottlandsresan. Vill tillbaka dit. Det var mysigt och skottarna är verkligen ett trevligt folk.
Jag och min bror töntade oss och som tur är så fick jag med mig honom hem. Så nu har han ju lämnat Skottland för att bo i sitt hemland =)
Så nu kan vi tönta oss varje dag. Tycker verkligen om den killen, han kan reta gallfeber på mig men det är ju det också som är lite av poängen med att ha syskon ;)

Hur som helst så ska jag, bror och hans flickvän hitta på nått ikväll. Jag tror det kommer bli kul. Hon är rolig, speciellt med lite alkohol i kroppen och min bror är pratig och känner halva världen i princip =P

Nu ska jag verkligen gå och vila, sa ju att jag skulle göra det men så blev det inte.
Hörs sen =)



...jag och bror hade kul på drottningens bekostnad.
(internskämt förvisso men any way =) )

Give me a comment!
Postat av: isabelle

Aa, det är väldigt dyrt :/ Känns ju lite onödigt att betala mycket pengar på t.ex ett par shorts, när man kan hitta något liknande billigare i sverige :)

Men om man nu drar till usa som du säger, så måste man bara kolla in de! :)

2009-04-30 @ 14:59:24
URL: http://isabellenw.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack så mkt =)

2009-04-30 @ 15:20:14
URL: http://madeleinebirgitta.blogg.se/
Postat av: denise

Jo det var det, men jag fick ju tillbaka det igen :S Grymt förvirrande!

Sov gott!

2009-04-30 @ 16:23:03
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0