Imorgon så!

Ska till skolan imorgon. Känns skitbra. Hoppas denna frökylning ger sig helt snart. Har för närvarandet bara rethostan kvar så det känns iallafall bra =)

Har suttit och glott på film med brorsan majoriteten av kvällen och tiden bara flög förbi. Kollade på klockan och tänkte "Crap! Nu får jag inte många timmars sömn!" Men det ordnar sig, det gör det alltid. Sen är det ju helg också =D Gott om tid att ta igen förlorad sömn. Tänk om man skulle hitta på nå speciellt denna helg? Hm, tål att tänkas på. Får väl se helt enkelt. Om jag har tid och ork...som jag oftast inte har...men ändå =P

Nu ska jag gå och sova. Sov gott så ses vi imorgon! =)




Give me a comment!
Postat av: Fotofix

sv: japp

Stativ, 18mm objektiv, f/3,5 bländare, 30" (30 sekunder) slutartid

2009-04-17 @ 14:29:42
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: HYPNOOTIQ

Ja dom är sjuuukt snygga!! Dom är från Zara!:)

2009-04-17 @ 21:28:18
URL: http://hypnootiq.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0