H&M

För några år sedan var jag ett stort fan av H&M. Jag handlade för över 10 000kr där per år....utan problem!
De senaste två åren har glöden slocknat. Det är något med H&M och deras massproduktion som inte passar mig längre. Jag har inga problem med att ha samma saker som alla andra, men jag tror att det är det faktum att man HELA TIDEN har samma saker som alla andra då man handlar på H&M. Föredrar därför de mindre kedjorna.

MEN, häromdagen la jag in en order på deras hemsida för 2500kr. Hittade några söta och vackra grejer där. Sen kommer säkert majoriteten skickas tillbaka efter att jag provat dem men såhär långt känns det bra. Speciellt eftersom detta gjorde att jag, detta år, har köpt NÅGONTING på H&M iallafall =P



Nupp! Tror inte H&M tycker att jag är deras bästa kund precis =P




Give me a comment!
Postat av: Hypnootiq

ojj! haha shit.. förstår dig faktiskt:)

2009-04-16 @ 21:39:37
URL: http://hypnootiq.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0