Hemma från Skottland!

Hejsan!
Här kommer ett snabbt blogginlägg. Har ju varit lite dött här de senaste dagarna. Jag vet att jag sa att jag skulle blogga från Skottland men helt ärligt; Jag har inte haft tid. Vi hade fullt upp hela tiden och jag har hunnit med massor och fått väääääldigt lite sömn. Hela min kropp gör ont för närmarandet. Gått massvis på stan, sett otroliga grejer, varit ute och sett hur skottarna beter sig i krogmiljö =P och jätte mycket annat. Varit ute på landet väldigt mycket också. Otroligt vackert. Både the countryside och Edinburgh =)

Nu ska jag ta och skutta ner i MIN gosiga säng. jag har just tagit ett bad i MITT härliga badkar och druckit ett glas riktig SVENSK mjölk. Mmmmm =D

Jag kommer hit i morgon och då lägger jag upp lite bilder. Har tagit ca 500 blder så jag får se vad jag har att visa. Får väl göra tema-inlägg eller nått.

Men men, hoppas vi ses imorgon och sov gott =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0