Härligt men farligt!

Hallo!

Sitter här framför datorn och borde egentligen plugga. Men just nu är jag så helvetiskt trött på plugget...eller ja, trött i allmänhet. SKulle vilja sova en stund och ta igen mig. Det är ju Valborg ikväll och då måste man ju vara pigg så man kan ha kul =)

Det är ett riktgit härligt väder i dag dessutom. Dock så märkte jag att solen är så stark så den gör en en aning vimsig. Tänkte sätta mig i solen och läsa men ögonen dog direkt. Blir nog till att vila en stund, sedan städa i garderoben, komma fram till vad jag ska ha på mig ikväll och dylikt.


Som dagt, underbart väder!!
Ha de bäst så länge så hörs vi senare =)




Give me a comment!
Postat av: Sarah

Försökt ringa dej. Vad gör du i kväll? :)

2009-04-30 @ 13:09:42

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0