Gooood Fredaaaaag!

Hallo!

Vaknade av en svidande hals idag så jag stannade i sängen lite längre än vanligt. Dock är jag upp nu. Planerar att tömma min resväska, plocka in mina tvättade kläder i garderoben, plocka bland mina inhandlade grejer och så plugga lite.
Typ så =)
Härlig vårdag idag måste jag tillägga. I Edinburgh hade redan träden börjat slå ut och påskliljorna blommade för fullt. Våren har inte kommit lika långt här men den är verkligen påväg =)

Hade tänkt dra till IKEA idag. Måste nämligen inhandla galgar, en klädställning och lite annat. Får inte plats med något mer i mina garderober så nu blir det till att köpa en klädställning som får ta upp halva rummet =P Inte snyggt kanske men det är en extrem åtgärd ;) Drar dit imorgon istället. Hoppas jag mår lite bättre då =)

Detta hade jag tänkt inhandla för att tämja min överfyllda garderob....



Vem älskar inte IKEA liksom med deras smarta lösningar? =D
Nu ska jag ta och käka något. Vi hörs om ett tag igen. Då lägger jag upp lite resebilder =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0