God morgon?

Ne okej, jag har inte just vaknat. Jag har sovit till och från denna dag. Men i morse var jag tvungen att gå upp tidigt eftersom mammsingen fyllde år. Jag, pappa och mina två bröder har köpt två biljetter till mamma och pappa så de kan gå på Tina Turner den 20:de april i Globen =)
Hon blev skit glad. Mamma har alltid velat se Tina Turner så den ska bli kul för henne =) Och det är riktigt bra platser också =D

Idag har jag och pappa varit på IKEA. Köpte klädställningen och galgar där m.m. Känns bra att få saker lite organiserade =)
Helt underbart att få se alla mina klänningar hänga så stolt där =P

Just nu sitter jag och glor på en kamera som jag funderar på att köpa. Vet inte dock.
Den kostar ju trots allt några tusenlappar.

Vad tycker ni?



Är den värd 3 500:- tro? =)



Give me a comment!
Postat av: Daniel

KÖP!

2009-04-11 @ 22:45:51

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0