Gina Tricot

Nu har jag beställt en klänning från Gina. Vet inte hur den sitter eller hur den känns men den ser ut att kunna passa på ett sommarbröllop där ingen dresscode är angiven. Tycker bättre om när man skriver en dresscode. Då vet folk vad de ska, och vad de inte ska ha på sig. Jag valde klänningen eftersom den är sommrig, söt, inte urringad och går ner till ovanför knäna. Sen var den biillig i priset vilket alltid gör mig skeptisk. Den fanns inte att få tag på här så jag hade inte mycket till val utöver att beställa hem den. Hoppas den blir så bra som jag vill =)

Dessutom så köpte jag en annan söt klänning, om man ändå ska lägga in en beställning så kan man väl beställa mer än en sak ;)

Dessa blev det ialla fall....

...den till vänster tänkte jag ha på kusinens bröllop.
Den kostade bara 149:-(!) och den andre 199:-

Jag har dessutom pluggat, deklarerat och betalat mina räkningar. Nu blir det lunch och sedan ska jag se om jag hinner dra iväg till posten för att hämta upp två paket =)




Give me a comment!
Postat av: denise

Älskar den vänstra! =)

2009-04-29 @ 14:37:20
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/
Postat av: spegel

Jag är avis, själv ser jag ut som en val i vad jag än tar på mig.

2009-04-30 @ 14:10:15

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0