Garderobpyssel

Halloj!
Härlig dag idag igen. Synd att man fortfarande är förkyld dock =/ Får bli till att plugga och städa idag så gott det går.
Ska dessutom få helt och hållet ordning i min garderob hade jag tänkt. Köpte ju en klädställning igår som jag redan börjat fylla. Älskar kläder, kanske lite för mycket dock =P
Kommit fram till att jag kommer behöva flytta till en trea där jag kan ha ett rum som sovrum, ett som vardagsrum och ett som en stoooor garderob. Så i sig måste lägenheten vara stor. Vill ju att mina älskade skor ska  få den plats de förtjänar uppe på hyllorna =)

Så här ser min klädställning ut för närvarandet....







Den ska självklart inte stå där den står nu. Måste bara bereda plats åt den borta vid min egen-byggda-walk-in-closet ;)
För att se hur resten av garderoben ser ut, kolla under kategorin Bilder & Text; Garderoben
Nu vankas lunch.
Hörs sen!




Give me a comment!
Postat av: Sara

Jag skulle döda för att se ut som Lykke Li, du har tur du!

2009-04-12 @ 15:38:45
URL: http://venicebeach.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0