Gaaah!

Hallo!

Igår och i förrgår blev det inga uppdateringar. Men dessa dagar har gått i ett tyvärr. 3 timmars sömn per natt är inte något att rekommendera. Så för att jag har varit så duktig så bjöd jag mig själv på en shoppingtur igår =D Köpte några fina grejer. Mest sånt som jag kände att jag var TVUNGEN att ha i min garderob. Hittade ingen klänning till min kusins bröllop dock =/ Börjar på lite panik, även om bröllopet är först i juni så vill jag ha det avlarat. Månaderna bara flyger förbi ju!

Ikväll ska jag ut. Första gången på myyyyyycket länge =) Om jag inte måste stressa sönder mig själv (som det vanligtvis blir) så ska jag försöka hinna ta bild på det jag har på mig. Ska ju självklart fota det jag köpte igår. Har dessutom fått två avier som jag ska gå till posten med. Massvis med bilder väntar alltså =D

Men nu ska jag plugga ett tag till innan jag sätter igång med maten. Hörs sen igen =)


...massa påsar med grejer som jag kommer visa sen =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0