Första inlägget!

Dagens första inlägg. Wow va jag suger på att uppdatera ibland =P Men idag har jag bara slappat. Vi i Örebro hade det som näst varmast i landet idag, 14,6 grader. Ljungby har jag för mig hade det varmare med 17 grader.
Så jag har njutit av vädret men också pluggat och glott maaaaassvis på tv =D

Ikväll ska jag slappa framför tv:n med en påse chips, godis och kall cola. Tycker jag förtjänar det efetrsom jag varit så duktig under veckan =)

Hade tänkt gå och shoppa idag. Jag ska på bröllop i Tyskland i juni och måste ha en snygg klänning tills dess. Men det får jag väl ta i nästa vecka. Hoppas jag hittar något. Tänkte ge mig själv en shopping budget för en dag och shoppa loss ordentligt utan samvete =) Det är ju trots allt löning i nästa vecka =P

men men, nu väntar chipsen ihärdigt på mig.
Ha en toppen kväll =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0