Duktigt

Är som sagt sjuk och sa, som sagt, att jag skulle blogga mer idag men bloggning + sjukdom = svårt. Har sovit och slappat mig igenom dagen. Så mina studier har också blivit lidande...tyvärr =/

Just nu sitter jag och pillar med bilder. Eftersom jag sovit ganska så mycket idag så är jag pigg nog för lite bild-redigering m.m.

Nu ska jag kila ner och ta mig en kopp te innan jag kryper ner i sängen med en bok.
Hörs imorgon om jag inte är hel död =P



...tänkte bara slänga upp den första bilden från resan till Skottland:
Planets vinge =P

Har dessutom kommit fram till att det är otroligt praktiskt att flyga med Ryanair. Alla snackar ju om terror-risken med att flyga och jada jada jada, men med så små flygplan som RyanAir har så lär aldirg nå terror attentat ske. Man får ju bara kål på ca 150 pers. Ganska så meningslöst om man ksa jämföra med att ge sig på ett British Airline flyg. DÄR kan du sänka många =P
Vet inte vad jag pratar om. Nog dags att stänga ner och sova.

Give me a comment!
Postat av: Elena

Sv haha, men man kan ju ändra sig :D

2009-04-11 @ 11:15:13
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Yasse

SV: Hihi okej. Tack, det värmer!!! :)

2009-04-11 @ 16:45:32
URL: http://yasues.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0