Blä!

Ibland är det svårt att komma på en lämplig rubrik =P
Har suttit och pluggat fram tills nu. Försökte sova men det gick inte och eftersom jag inte ska till skolan imorgon så tänkte jag att jag likagärna kan sätta mig med nån uppsats. Blev historia denna gången. Fast nu har jag ännu mer oro i mig eftersom jag inte hann så långt som jag hade hoppats. Känner att jag är alldeles för trött nu och vet knappt vad jag skriver. Då är det liksom inte värt det längre.

Så nu blir det till att sova.
Jag hör av mig i morgon, hoppas jag kan ta mig upp någåsånär tidigt trots att klockan snart är fem på morgonen =/
Hörs imorgon då! =)



...det absolut bästa med att flyga är att då man är ovanför molnen så känns solen så mycket närmre =)
Längtar till de varma sommarkvällarna med de vackra solnedgångarna.

Give me a comment!
Postat av: Sarah

Vackert Helena :) Har du själv tagit bilden ?

2009-04-14 @ 13:55:25

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0