Bikini!

Hej!
Hoppas ni sover gott/ska sova gott snart.
Satt just och kollade lite på bikinis. Har beställt några nya från H&M (hoppas det paketet kommer snart, kommer inte ihåg exakt vad jag har köpt vilket gör det hela sååååå mycket mer spännande =P) men är på jakt efter något mer ovanligt. Bryr mig inte ifall alla andra också här de men något som jag inte redan har något liknande av.
Kammade noll kan jag tillägga.

Dock hittade jag en riktigt cool bikini hos Gina Tricot. Om jag hade varit Britt....och en aning billig i min klädsmak...så hade jag absolut köpt den. Otroligt gräslig men Oooooo så rolig =D



...visst är den lite kul? Men relativt ful =P

Nu ska jag verkligen hoppa i säng. SKa läsa lite och sedan sova. Imorgon blir det en plugg dag igen, skulle behöva åka in till stan och shoppa lite grejer + att jag vill hitta en klänning till min kusins bröllop i sommar så jag kan sluta grubbla över det. Men men, vi får väl se =)

Sov gott, hörs imorgon =)




Give me a comment!
Postat av: zummer

håller med :P

2009-04-18 @ 12:44:20
URL: http://zummer.blogg.se/
Postat av: Miscela

SV: Håller inte riktigt med dig förutom att killarna ibland har lite taskig och naiv attityd... men egentligen handlar det inte om dem utan om integriteten, rättsväsendet och ett fritt internet... De kommer ändå gå vidare till hovrätten, HD och antagligen EU-domstolen så vad som helst kan ju hända.

2009-04-18 @ 13:45:38
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe... Den var cool :P

2009-04-18 @ 14:37:32
URL: http://lindiz.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0