Att döda för

Urk! Idag är inte min dag. Känner mig sketa trött. Antagligen på grund av förkylningen/febern men mitt humör är verkligen kört i botten. Skulle behöva en Starbucks kaffe...en kall sådan. Skulle kunna döda för en sån. Mmmmmm! Skit att inte Starbucks finns här.





I Skottland drack jag däremot deras underbara mocka kaffe....iskallt.
Funderar på om jag ska sätta mig och glo på massa The Hills och The City på mtv.se och bara dricka cola och äta godis hela kvällen. Låter som en mycket god idé. Om man skiter i att fundera över det faktum att jag har en hög med plugg att ta tag i.
Äh, godispåsen here I come!!!

Kom igen Starbucks!! Jag vill ha dig runt hörnet!!!!

Ett stycke Starbucks i Edinburgh




Give me a comment!
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad använder du mest, mobilen eller datorn? =)

2009-04-12 @ 19:18:31
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tjaabba, vad tycker du om dagens outfit? Tyck till på Dubbelbloggen. :) Kram!

2009-04-12 @ 19:38:55
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0