Varför?

Godeftermiddag!

Jag kan säga såhär, jag är helt jävla slut och jag vet inte varför. Det enda jag vill göra är att sova, sova och åter sova.
Tror jag är alldeles för väder känslig för denna årstid. men samtidigt skulle det ju kännas kul å vara pigg lite då och då.
Varför blir man alltid seg, trött, orkeslös m.m. då man verkligen inte har tid för det?

Jaja, har suttit och arbetat med loggboken för projektarbetet och med svenska B uppsatsen.
Går trögt kan jag säga. Snart ska jag dra iväg till jobb. Eller relativt snart iallafall. Börjar klockan 17 och måste dra till bussen halv fem.
Får se hur jag överlever att sitta framför en dator i fyra timmar =P
Lär ju somna. Haha! Oj, va chefen skulle bli glad!

I fredags besökte jag ju Skövde. En vän till familjen hade ett uppträdande med Janne Schaffer där de framförde Ted Gärdestad låtar, ABBA låtar och lite av Schaffers eget material.
Var himla bra och super kul =)
Man fick inte fota där inne så därför är bilderna jag tog i smyg något suddiga.
Jag menar, försök att smygfota hållandes en stor systemkamera =P
Det gååååår knappt!!


Såhär långt har hösten kommit i Skövde....



...Inte lätt att fota då fordonet rör sig i högra hastighet =P



...fast egentligen så spelar det ingen större roll att dessa bilder är suddiga.
Det handlar ju bara om färger som blandas i detta fall.
Värre blir det med bilderna från uppträdandet =/



...wow, en icke suddig bild =)
Vackra färger på träden va? =)



...inte lätt när man ska försöka dölja kameran och samtidigt så kan man inte använda blixten



...men man får iallafall ett humm om hur det va =P



....Gud va jag gnäller över kvaliten på bilderna.
Egentligen så borde jag ju säga....



...Take it or leave it motherfuckers!!!
;)


Ska försöka hinna blogga innan jobbet men ananrs hörs vi efteråt =)
Ha´re bra!!!!








Give me a comment!
Postat av: Minna

tack för kommentaren :) måste bara säga vilka härliga höstbilder du fotat!

2008-09-30 @ 15:05:56
URL: http://aweebit.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha, var det någon som märkte dig?

2008-09-30 @ 18:28:05
URL: http://http://muffincake.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0