Uuuuuurk!!!

Snacka om att vara trött =P
Vet inte om det var en sån bra idé å gå ut ikväll. Känner mig ganska så frusen.
Jäkla förkylning alltså!!

Outfit bilderna jag tog ikväll söööög verkligen, var för stressad så dom skiter jag i nu.
Lägger in lite ego bilder istället =P




...här ser man en del av outfiten, visserligen täcks den av en kofta som jag var tvuuuuungen att ha!
Jäkla va kallt det va ute alltså



...min frisyr var helt galen



...and I liked it =P



...nu säger jag god natt =)


Hoppas sömnen kommer och tar er era jävlar =P
Hoho!!!



Give me a comment!
Postat av: Teres

Aa det är sant, man kan ju inte tycka om allt lixom! ;) Men om du kollade från början på Andra avenyn så skulle du bli helt lost i det sen :D

2008-09-28 @ 12:09:58
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad har du för ögonfärg, jag gissar på gröm emn ser inte riktigt. Gröna är finast iaf <3

2008-09-28 @ 18:11:22
URL: http://moonlightpearl.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0