Utgång!

Det blev utgång till slut. men i hemlighet! =P
Tänkte överraska min kompis som är på stan. han ville jag skulle dyka upp men just då kände jag inte riktgit för det.
Men nu sitter jag här, färdigstajlad och allt och ska strax ta bussen =)

Hoppas han blir glad å se mig =P
Haha!


Bloggar när jag kommer hem igen och då lägger jag upp partyoutfit bilder =)
Hörs då och ha en super bra lördag!!!!




...Helena goes partying!!! =P




Give me a comment!
Postat av: Emily

Tack för kommentaren! :)

Jag var så taggad eftersom jag hade show med min dansgrupp idag. Showen gick förövrigt väldigt bra, kolla gärna in om någon dag så kan du se bilder.

Kram

2008-09-27 @ 22:20:08
URL: http://lifeofemily.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0