Usch usch usch

Urk! God morgon kanske man ska säga. Har varit vaken till och från idag sedan klockan 11 men är fortfarande helt död. Vaknade med förkylning som sedan utvecklades till feber. Det är därför första uppdateringen kommer först nu.

Igår hade vi riktigt kul. Det var jag, David och André fram till typ halv ett på natten då en gammal kollega till oss dök upp vid namn Niklas. Herregud, jag hade helt glömt bort hur energisk den människan är =P Men det va kul å se honom igen. Dessutom hade han en massa trevliga människor med sig så det var ju inte helt fel.
Innan Niklas dök upp bestod diskussionerna av släggor, rör att böja och Stålmannen vs. Nuclear man.
Observera att jag inte deltog i dessa diskussioner som lät ungefär såhär....

André: "Är inte det där från Stålmannen?"
David: "Neeej, det är Nuclear man!"
André: "Jasså, de är Nuclear man! Han som förstör Kinamuren i Stålmannen 4 och då Stålmannen använder sin tegelstenssyn!"
David: "Ja, då Stålamannen inte bygger upp Kinamuren på nytt utan där han framkallar nya tegelstenar med sin röntgen syn, Hur coolt är nte det?!?!"

.....And on and on it goes.

Men det var en trevlig kväll trots nörd-diskussionerna =P


Några bilder från igår....



...först gick vi och lyssnade på en kompis som skulle uppträda med sin kör Joybells på järntorget
Gospel you know =)



.....två nördar



...Mr Niklas



...The boys


Nu måste jag gå och lägga mig igen känner jag. Har ont överallt och en kopp te skulle kännas bra för halsen.
Har´re så bra så bloggar jag ikväll förhoppningsvis igen =)
Kram




Give me a comment!
Postat av: Roxanna

True, brunt och flätat! :) Är väldigt nöjd må jag säga. Fin blogg du hade!



KRAM

2008-09-21 @ 19:49:05
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hehe tack så hemskt mycket :)

2008-09-21 @ 20:12:24
URL: http://larssonmikaela.blogg.se/
Postat av: LVMH

Krya på dig då :/

Jag vaknade också med ont i halsen. Sånt e så jobbigt. Men alla är sjuka såhär på hösten så det är lätt att man blir smittad :S

Hoppas att febern går över snart och halsen blir bättre :)

2008-09-21 @ 20:21:17
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: LVMH

Usch sånt är verkligen sååå typiskt när man tänker så också :D men lite komiskt att det är då man blir smittad ;)



ja eller hur :O kul att du också tycker som mig angående dom jackorna :)

2008-09-21 @ 20:46:29
URL: http://lvmh.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0